WorkBoard.cz

Nabídka práce: *Office Manager / Odborná asistentka

Kraj Vysocina, Bystrice nad Pernstejnem

Plat

26000 CZK

Popis:

Náplň práce: " evidence přijatých a vystavených objednávek " ústní a písemná komunikace (v českém a německém nebo anglické jazyce) s odběrateli a dodavateli v České a Slovenské republice, v Německu a v Maďarsku " roztřídění dokladů do účetnictví, intrastat " vedení pokladny " office managment (kancelářské potřeby, obsluha kanceláří) " administrativní podpora společnosti (zakládání, scanování, příprava podkladů a smluv, aktualizace databáze dodavatelů a odběratelů, matričních a skladových karet) " archivace " evidence pošty " pochůzky výhody: " zaškolení do pracovní pozice během ledna 2023 " zázemí perspektivní a stabilní české společnosti a skvělý pracovní tým " odpovídající finanční ohodnocení " možnost seberealizace " firemní benefity (stravenky, pružná pracovní doba, výuka jazyků) První kontakt emailem nebo telefonicky Pracovní dny od 9:00 hod do 15:00 hod.

Kontakt

Zobrazit kontakt
Ponuka expirovala